AGF er efter nederlaget på 0-3 mod Viborg intet mindre en 11 point efter en oprykningsplads i dansk fodbolds næstbedste række.- Det er stor afstand. Men vi skal efter hver kamp altså ikke tale om oprykning, sagde han til TV3 Sport og tilføjede:- Vi må bare op på hesten igen. Der er ingen anden udvej. Nu skal vi ikke have ondt af os selv.Morten Wieghorst var dog ikke utilfreds med alt, hvad han havde set i kampen mod Viborg.
via www.b.dk http://ift.tt/1xOQzlU
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1xOQzlU
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen