I den forgangne uge slog den unge østriger Matthias Brändle timerekorden i banecykling. Men den rekord har den tidligere Tour-vinder Bradley Wiggins angiveligt tænkt sig at gå efter til sommer.Det skriver den mallorcinske avis Diario de Mallorca.Ifølge avisen vil Wiggins gå efter rekorden i El Palma Arena på Mallorca. Den britiske rytter har tilbragt de seneste par uger på den spanske ferieø, hvor han mødtes med velodromens tekniske direktør, Joan Llaneras, til en fest afholdt af den tidligere fodboldspiller Tomeu Llompart.
via www.b.dk http://ift.tt/10exhvx
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/10exhvx
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen