Donnerstag, 25. Dezember 2014

77-årig måtte vente på akuttelefonen i 79 minutter

77-årige Svend Broberg måtte vente 79 minutter, før han kunne komme til at tale med en læge, da han juleaftensdag fik et ildebefindende og ringede til akuttelefonen i Region Hovedstaden. Det skriver Politiken.Akuttelefonen 1813 erstattede for et år siden lægevagten og er siden blevet udskældt for lange ventetider.Hos de ansvarlige for 1813 bekræfter vicedirektør Birgitte Rav Degenkolv fra Den Præhospitale Virksomhed i Region Hovedstaden, at borgerne måtte vente længe i røret juleaften og 1. juledag.



via www.b.dk http://ift.tt/1x6q6my

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen