Københavns Brandvæsen vil ansætte 100 nye ambulancefolk og bliver dermed større end nogensinde før. Det skriver Politiken.Antallet af ansatte i ambulancetjenesten ligger i dag på 74, hvoraf nogle også kører som brandmænd.Københavns Brandvæsen vandt to ud af seks områder, da Region Hovedstaden i sidste uge afgjorde, hvem der skal køre ambulancer i hovedstaden fra 2016 til 2022.BNB
via www.b.dk http://ift.tt/1xRQrGw
via www.b.dk http://ift.tt/1xRQrGw
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen