Donnerstag, 25. Dezember 2014

Eks-statsminster: Sverige ejes ikke af svenskerne

»Sverige er det, som de gør det til.« Sådan er meldingen fra den tidligere borgerlige statsminister Fredrik Reinfeldt om de mange flygtninge, som i disse år strømmer til Sverige.

Foto: SCANPIX SWEDEN






via www.b.dk http://ift.tt/1CPOFVl

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen