Donnerstag, 25. Dezember 2014

Endnu en overlæge er blevet sigtet for bedrageri

Endnu en læge er nu blevet sigtet for bedrageri med forskningsmidler. Det oplyser Midt- og Vestjyllands Politi, skriver Jyllands-Posten.Ifølge avisen er der tale om en overlæge fra regionshospitalet i Viborg, der er beskyttet af navneforbud. Overlægen blev før sommerferien bortvist og politianmeldt, men nægter sig skyldig i sigtelserne.Politiet afviser at konkretisere eller at sætte beløb på svindelmistanken.



via www.b.dk http://ift.tt/1xRCpVa

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen