Dienstag, 2. Dezember 2014

Guldsmed i Horsens røvet af mænd med pistol

En guldsmed i Horsens blev tirsdag aften omkring klokken 17.30 røvet af to mænd. Det oplyser Sydøstjyllands Politi.»Der kommer to mænd ind i forretningen. Den ene er bevæbnet med en pistol, og de går i gang med at smadre nogle glasmontrer og tager et stort parti dyre armbåndsure, som de putter i en pose,« siger vagtchef ved Sydøstjyllands Politi Jørn Lindhardt.Begge mænd var iført mørkt tøj og var maskeret for ansigtet.



via www.b.dk http://ift.tt/11Pnwoi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen