Donnerstag, 25. Dezember 2014

Hobros sportschef hylder rig onkel

I Hobro IK er man fuld af lovord, når snakken falder på stålkongen Svend Møller Hansen. Igennem snart 15 år har han på flere måder spædet til i klubkassen, og det er noget, man værdsætter i klubben.»Vi var ikke, hvor vi er i dag uden Svend Møller Hansen. Han har betydet alt for den her klub. Han har en kæmpe betydning for denne by og Hobro IK. Det bedste ved Svend er, at han er en sindig jyde. Han skilter ikke med, hvor mange penge han har. Jeg har enorm respekt for den måde, som Svend har engageret sig i vores klub,« fortæller Hobros sportschef, Jens Hammer.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1CPTqOL

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen