Donnerstag, 25. Dezember 2014

Måling: Hver tredje dansker tror på en skabende Gud

Selv om danskerne langt fra valfarter til kirken om søndagen, så tror knap hver tredje dansker tilsyneladende på en skabende Gud. Det viser en meningsmåling lavet af analyseinstituttet Wilke for Jyllands-Posten.I målingen afviser 50,7 procent tanken om en skabende Gud. Men samtidig mener 31,5 procent af danskerne altså, at den er god nok.



via www.b.dk http://ift.tt/1AOBbK2

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen