Donnerstag, 4. Dezember 2014

Mand skudt i benet i Brøndby

En mand er torsdag aften blevet skudt i benet i Brøndby. Han blev fundet ved Nygårds Plads nær Brøndbyøster Station.Det bekræfter Københavns Vestegns Politi til bt.dk.»Det er rigtigt, at en mand er blevet skudt i benet, men vi ved ikke meget mere lige nu,« fortæller vagtchefen ved Københavns Vestegns Politi til bt.dk.Der er endnu ingen anholdte.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1FUzHzk

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen