Donnerstag, 4. Dezember 2014

Mand stukket ned ved Hovedbanegården

En mand er torsdag aften kort før klokken 20.00 blevet stukket ned ved Hovedbanegården i København.Det bekræfter Københavns Politi.Offeret er blevet kørt til hospitalet, mens politiet fortsat jagter en gerningsmand.Vagthavende oplyser, at man mener, at en kniv eller skruetrækker er blevet brugt som våben.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1AngYJx

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen