Freitag, 26. Dezember 2014

Nicolai Larsen er årets bedste målmand

Kollegaerne har stemt, og det har de gjort på AaBs Nicolai Larsen som den dygtigste målmand i Superligaen i 2014.Nicolai Larsen er altså den målmand, der ifølge målmænd i Superligaen og NordicBet Ligaen har været bedst i dette kalenderår. Han vandt Tipsbladets afstemning med 58 point, mens Kalle Johnsson fra Randers og Lukas Hradecky fra Brøndby fik henholdsvis 34 og 33 point.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1vgiTLl

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen