Freitag, 5. Dezember 2014

OB-chef tager fortsat nedrykningssnak meget seriøst

OB's sportsdirektør, Jesper Hansen, vil ikke garantere, at fynboerne overlever i Superligaen.Martin Spelmann var i strålende humør, da han mødte pressen efter Superliga-bundkampen mod Silkeborg i seneste runde. Han havde da også scoret det afgørende mål til slutresultatet 1-0. Sejren var den tredje i de seneste fire kampe for OB, der har fået gang i pointhøsten, siden Ove Pedersen tog over for fyrede Troels Bech.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1ynEckX

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen