Politiet frygtede torsdag aften, at en ung kvinde på 21 år var druknet ved havnen i Holbæk, efter hun var forsvundet, men kvinden er fundet i god behold, skriver tv2.dk.Den 21-årige kvinde, der blev efterlyst, har ikke været i druknefare.»Vi fandt hende på togstationen, hvor hun stadig var meget beruset. Men hun havde altså ikke været i vandet. Vi tager os af hende nu og sørger for, at hun bliver kørt hjem,« siger vagtchef i Midt- og Vestsjællands Politi til tv2.dk.
via www.b.dk http://ift.tt/1zqbrBi
via www.b.dk http://ift.tt/1zqbrBi
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen