Freitag, 26. Dezember 2014

Sygehuspersonale: Vi spilder vores tid

Der går alt for meget tid med at dokumentere og registre i sygehusvæsnet, lyder kritikken fra hospitalsansatte. Tid, der kunne være brugt på patienter i stedet for.



via www.b.dk http://ift.tt/1HLaKp9

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen