Donnerstag, 25. Dezember 2014

Teknisk bøvl lægger Playstation ned

Det har været lidt af en øv-dag for nogle af de danskere, der juleaften fandt en Playstation under juletræet, og som gerne ville prøve kræfter med legetøjet 1. juledag. En del brugere har nemlig slet ikke kunnet komme på netværket.»Vi er opmærksomme på, at mange brugere har problemer med at logge ind på PSN. Vores teknikere undersøger sagen,« skriver Playstation ifølge tv2.dk på Twitter.Avisen Daily Express beretter, at det konkurrerende netværk fra Microsoft, Xbox Live, har tilsvarende problemer.Det er uklart, hvad der er årsag til nedbruddene.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1xRq3MS

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen