En gennemgang af bilag fra konti tilhørende overlæger på Odense Universitetshospital afslører, at lægerne har brugt forskningsmidler for 650.000 kroner uden at angive formålet. Det tyder på, at der er blevet sjusket, vurderer professor i erhvervsjura.
via www.b.dk http://ift.tt/1D9GSCA
via www.b.dk http://ift.tt/1D9GSCA
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen