Donnerstag, 26. März 2015

Alonso har endelig fået grønt lys til Malaysias Grand Prix

McLaren-Honda melder nu ud på deres hjemmeside, at Fernando Alonso torsdag har bestået FIAs - det internationale motorsportsforbund - helbredsundersøgelser, så han kan vende tilbage til cockpittet i weekendens grandprix i Malaysia.Siden den spanske racerkører kørte galt under en testkørsel i sidste måned, har han fulgt et omfattende træningsprogram, hvor han har været nøje overvåget af førende sportsmedicinere for at sikre hans tilbagevenden til Formel 1.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1EWSVEm

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen