Sonntag, 1. März 2015

Bretton-Meyer tvinger spillerne ned i løn - men nægter selv det samme

DBU-direktør Claus Bretton-Meyer nægter at give afkald på sin løn, på trods af, at landsholdsspillerne skal gå ned i lønDer foregår lige nu en benhård strid mellem DBU og de danske landsholdsspillere, da DBU, med Claus Bretton-Meyer i spidsen, kræver at spillerne skal gå kraftigt ned i løn i den nye lønaftale. Det har ført til en konflikt mellem parterne.På trods af kravet om at landsholdsspillerne skal gå ned i løn, så nægter Bretton-Meyer selv at gå ned i løn. Det afslører han i søndagens udgave af Onside ifølge Ekstra Bladet.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1M1Gdaq

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen