Montag, 2. März 2015

DBU kører Morten Olsen ud på et sidespor

Morten Olsen har gennem en menneskealder tegnet det danske fodboldlandshold. Først gennem en lang karriere som spiller og anfører, siden som mangeårig landstræner, hvor han også har haft væsentlig indflydelse på DBUs talentarbejde med 'den røde tråd'. Men nu er det tilsyneladende endegyldigt slut.DBU er i gang med at ændre hele strukturen, og i den forbindelse har man ansat en ny elitechef og er gang med at finde en ny talentchef.I ingen af tilfældene har man inddraget den erfarne landstræner, som ellers må formodes at have et vidt udbygget netværk.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1wCKEoX

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen