Sonntag, 1. März 2015

Drukkenbolte gik til angreb på politiet

Normalt ånder alt fred og idyl på Bornholm, men natten til mandag sørgede et par fulderikker på Solskinsøen for voldelig dramatik på vej hjem efter en våd bytur, skriver bt.dk.En mand på 29 år og hans kammerat på 43 opførte sig med politiets ord »tåbeligt« i gaderne i Rønne omkring klokken 01 søndag nat. Politiet blev tilkaldt, men det lod de to drukkenbolte sig ikke anfægte af.



via www.b.dk http://ift.tt/1M3vQmE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen