Bordtennisspilleren Jonathan Groth gjorde det for fjerde gang i træk og udbrød: "Det bliver aldrig en vane at blive dansk mester."Titlen kom i hus i Odense Idrætshal i fem sæt i finalen mod Kasper Sternberg.Linus Mernsten, DBTUs områdeansvarlige for de danske seniorer, var imponeret over den 22-årige guldvinders spil.»Det er noget af det bedste, jeg har set Jonathan spille. Han spillede med stor vilje, beslutsomhed og aggressivitet,« siger Linus Mernsten.
via www.b.dk http://ift.tt/1G7bvw2
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1G7bvw2
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen