Sonntag, 1. März 2015

Elmander: Det røde kort var hårdt dømt

Advarsler på stribe, bortvisning af Thomas Frank, afbrydelse af kampen på grund af manglende stadionlys og direkte rødt kort til Johan Elmander. Drama var der nok i 1-1-kampen mellem Brøndby og FC Midtjylland.En af hovedpersonerne i kampen blev Johan Elmander, der kort inde i anden halvleg blev præsenteret for det røde kort af kampens pressede dommer Kenn Hansen. Et hårdt rødt kort, mente svenskeren.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1N689vi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen