Advarsler på stribe, bortvisning af Thomas Frank, afbrydelse af kampen på grund af manglende stadionlys og direkte rødt kort til Johan Elmander. Drama var der nok i 1-1-kampen mellem Brøndby og FC Midtjylland.En af hovedpersonerne i kampen blev Johan Elmander, der kort inde i anden halvleg blev præsenteret for det røde kort af kampens pressede dommer Kenn Hansen. Et hårdt rødt kort, mente svenskeren.
via www.b.dk http://ift.tt/1N689vi
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1N689vi
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen