nyheder
Mittwoch, 25. März 2015
Kina bygger nyt hangarskib
Kineserne er ifølge flere kilder i gang med at konstruere sit hangarskib nr. to. Det bliver samtidig det første af slagsen, som kineserne tegner og bygger selv.
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1N8mUg9
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Mobile Version anzeigen
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen