Mittwoch, 25. März 2015

Kina bygger nyt hangarskib

Kineserne er ifølge flere kilder i gang med at konstruere sit hangarskib nr. to. Det bliver samtidig det første af slagsen, som kineserne tegner og bygger selv.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1N8mUg9

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen