Mens Israel forsøger at nedtone den seneste »spion-skandale«, når forholdet til USA og især den amerikanske præsident, Barack Obama, et nyt lavpunkt. Israel har aflyttet telefonsamtaler for at modarbejde en mulig aftale med Iran.
via www.b.dk http://ift.tt/1DZwu3q
Foto: JACK GUEZ
via www.b.dk http://ift.tt/1DZwu3q
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen