Uddannelses- og forskningsminister Sofie Carsten Nielsen påstår, at vi spilder talent i Danmark, fordi der er færre kvinder end mænd, der når til tops i den danske forskerverden. Derfor skal en ny taskforce nu komme med anbefalinger til ministeren, så dette »problem« kan løses.Det er en omsonst logik, Sofie Carsten Nielsen er rejsende i!
via www.b.dk http://ift.tt/1E7j6IX
Foto: Steen Brogaard
via www.b.dk http://ift.tt/1E7j6IX
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen