Sonntag, 1. März 2015

Spilder vi talent?

Uddannelses- og forskningsminister Sofie Carsten Nielsen påstår, at vi spilder talent i Danmark, fordi der er færre kvinder end mænd, der når til tops i den danske forskerverden. Derfor skal en ny taskforce nu komme med anbefalinger til ministeren, så dette »problem« kan løses.Det er en omsonst logik, Sofie Carsten Nielsen er rejsende i!

Foto: Steen Brogaard






via www.b.dk http://ift.tt/1E7j6IX

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen