Ved sin debut som politiker meddelte den råbende digter Yahya Hassan bl.a., at »i et nordisk skær er Danmark efterhånden blevet den belemrende lillebror, som gylper i tide og gylper op i utide, vækker én om natten og stadig tisser i bukserne, skider i bukserne, skal have ble på og smitter alle med børneorm, vræler og falder i brønden og leger med de slemme drenge og laver ulykker«. Herom skriver Politiken, der som bekendt er den gode tones vogter, nu i sin leder: »Moderate synspunkter i et stimulerende sprog om en vigtig sag.
via www.b.dk http://www.b.dk/groft-sagt/den-lille-hassan
Foto:
via www.b.dk http://www.b.dk/groft-sagt/den-lille-hassan
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen