Montag, 13. April 2015

Det er nok vores skyld

Det er nok også vores skyld, tænkte jeg, da jeg læste i Berlingske (10.4) om hærværket mod den jødiske slagterforretning på Lyngbyvej i København, i hvert fald ifølge den fremherskende tankegang efter terrorhandlingen for nylig mod Krudttønden og Synagogen i Krystalgade.



via www.b.dk http://www.b.dk/kommentarer/det-er-nok-vores-skyld

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen