En 58-årig grænsebetjent fra Padborg kom grueligt galt af sted, da han onsdag skulle rense sin pistol efter en skydetræning. Ved et uheld kom han nemlig til at skyde sig selv i hånden, skriver jv.dk.Den 58-årige betjent var i færd med at skille pistolen ad efter skydetræningen, da den af uvisse årsager sendte en kugle gennem hans venstre hånd.Betjenten blev sendt med en ambulance til sygehuset i Aabenraa, og onsdag eftermiddag blev han opereret i den skudramte hånd.Arbejdstilsynet har sendt repræsentanter til politigården i Padborg, hvor ulykken skete.
via www.b.dk http://ift.tt/1GLnK0R
via www.b.dk http://ift.tt/1GLnK0R
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen