Hans Lindberg har nu forladt den intensive behandling efter sin grimme skade onsdag aften.Det skriver HSV Hamburg på deres hjemmeside.Lægerne har nu fastslået, at Hans Lindberg har fået en slem nyreskade efter kollisionen med den tyske landholsmålmand Silvio Heinevetter i onsdagens kamp mod Füsche Berlin.Hans Lindberg er vågen og responsiv og er nu blevet flyttet til urologisk afdeling, der behandler skader i nyreregionen. Her vil danskeren blive undersøgt de næste par dage, og det vil blive besluttet, om en operation er nødvendig.
via www.b.dk http://ift.tt/1NEqYTK
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1NEqYTK
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen