Stenbiderens friske æg nydes især i hovedstaden. To år har sæsonen været bugnende. Havbiologer så gerne, at vi spiste op og tog hele fisken med hjem. I dag ryger resten i havet, når rognen er høstet.
via www.b.dk http://ift.tt/1csCXs7
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1csCXs7
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen