Dienstag, 14. April 2015

Mand skal tre måneder i fængsel for vold i trafikken

En 49-årig mand fra Ringsted er tirsdag blevet idømt tre måneders ubetinget fængsel ved Retten i Glostrup for vold mod en kvindelig trafikant, han så sig sur på i december. Det oplyser Københavns Vestegns Politi i en pressemeddelelse.Uoverensstemmelsen med den 29-årige kvinde startede på motorvejen, og den voldelige episode udspillede sig efterfølgende i krydset Gladsaxe Ringvej/Dynamovej.



via www.b.dk http://ift.tt/1yn7GRl

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen