Dienstag, 14. April 2015

Nordjysk ishockeyklub reddet fra konkurs

Ishockey-klubben Aalborg Pirates har gennem længere tid bevæget sig på kanten af konkurs. Men efter tirsdagens bestyrelsesmøde ligger det fast, at der også bliver spillet ishockey i Aalborg i næste sæson. Det skriver TV2 Nord.Aalborg Pirates har manglet mellem tre og fire millioner kr. for a kunne drive klubben videre, og man havde i første omgang egentlig sat en deadline til at finde den nødvendige kapital til fredag aften. Men da man her stadig ikke var i mål, udvidede man tidshorrisonten.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1IIPZPu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen