nyheder
Dienstag, 14. April 2015
Ny rapport: E-cigaretter er skadelige for omgivelserne
I Norge har en ny sundhedsrapport konkluderet, at både brugere af e-cigaretter og brugernes omgivelser bliver udsat for samme mængder nikotin som ved almindelig tobaksrygning.
via www.b.dk http://ift.tt/1DEDZvk
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen