Dienstag, 14. April 2015

Ny rapport: E-cigaretter er skadelige for omgivelserne

I Norge har en ny sundhedsrapport konkluderet, at både brugere af e-cigaretter og brugernes omgivelser bliver udsat for samme mængder nikotin som ved almindelig tobaksrygning.



via www.b.dk http://ift.tt/1DEDZvk

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen