OB har i Hasan Kurucay en spiller, som ikke må træne om formiddagen, fordi han ikke vil gå i skole. Klubben ønsker fleksibilitet fra Spillerforeningen.Spillerforeningen og Divisionsforeningen blev sidste år enige om en ny overenskomst, der fra 1. oktober 2014 trådte i kraft.Her nogle måneder efter er der dog et problem, som har ramt og muligvis vil gå ud over flere af klubberne. I aftalen står nemlig, at en ungdomsspiller ikke må træne om formiddagen, hvis personen ikke er under en SU-berettiget uddannelse, og det har blandt andet ramt fodboldklubben OB.
via www.b.dk http://ift.tt/1GOKzAG
via www.b.dk http://ift.tt/1GOKzAG
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen