Montag, 13. April 2015

Superliga-profiler raser over grim tackling på Cornelius - måtte have ilt

Det gav et gys på Silkeborg Stadion og formentlig også bag tv-skærmene i de danske hjem, da FC Københavns Andreas Cornelius efter lidt over en halv times spil af Superliga-kampen mod Silkeborg gik i græsset efter en grim tackling af Dennis Flinta. En tackling, der kun blev takseret til gult kort af kampens dommer.FCK-angriberens fod hang fast i græsset, mens benet vendte i en helt anden retning. Uhyggelige billeder, der ikke efterlader nogen tvivl om, at Andreas Cornelius er kommet slemt til skade.

Foto:






via www.b.dk http://www.b.dk/sport/superliga-profiler-raser-over-grim-tackling-paa-cornelius-maatte-have-ilt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen