Københavns Kommunes har afsat foreløbig 250.000 kroner til et samarbejde med det tidligere DR UnderholdningsOrkester, som skal lære musikskoleelever om Mozart.
via www.b.dk http://ift.tt/1amKubg
Foto: Jonas Skovbjerg Fogh
via www.b.dk http://ift.tt/1amKubg
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen