Donnerstag, 2. April 2015

UnderholdningsOrkestret skal undervise børn i Mozart

Københavns Kommunes har afsat foreløbig 250.000 kroner til et samarbejde med det tidligere DR UnderholdningsOrkester, som skal lære musikskoleelever om Mozart.

Foto: Jonas Skovbjerg Fogh






via www.b.dk http://ift.tt/1amKubg

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen