Mittwoch, 20. Februar 2013

EL frygter grønt tilbagetog efter droppet lastbilafgift

Mens Dansk Erhverv, V og DF er særdeles positive over for beslutningen om at lægge den påtænkte kørselsafgift på lastbiler i graven, frygter Enhedslisten, det er et udtryk for, at regeringen er på et grønt tilbagetog.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/el-frygter-groent-tilbagetog-efter-droppet-lastbilafgift

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen