Mittwoch, 20. Februar 2013

Wammen vil have flere danskere ansat i EU

Europaminister Nicolai Wammen lancerer et nyt initiativ, der skal fremme ansættelse af danskere i EUs institutioner.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/wammen-vil-have-flere-danskere-ansat-i-eu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen