Europaminister Nicolai Wammen lancerer et nyt initiativ, der skal fremme ansættelse af danskere i EUs institutioner.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/wammen-vil-have-flere-danskere-ansat-i-eu
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/wammen-vil-have-flere-danskere-ansat-i-eu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen