Mittwoch, 24. April 2013

Johanne Schmidt-Nielsen: Vækstplan er løftebruddet over dem alle

Enhedslisten mener, at regeringen med vækstplanen tager penge fra børnehaver, plejehjem og sygehuse og giver dem til aktionærerne i de store virksomheder i form af skattelettelser.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/johanne-schmidt-nielsen-vaekstplan-er-loeftebruddet-over-dem-alle

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen