Enhedslisten mener, at regeringen med vækstplanen tager penge fra børnehaver, plejehjem og sygehuse og giver dem til aktionærerne i de store virksomheder i form af skattelettelser.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/johanne-schmidt-nielsen-vaekstplan-er-loeftebruddet-over-dem-alle
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/johanne-schmidt-nielsen-vaekstplan-er-loeftebruddet-over-dem-alle
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen