Mittwoch, 24. April 2013

Løkke: »Det er en fin lille aftale«

I Venstre er man godt tilfreds med den samlede vækstaftale, der onsdag aften er kommet på plads. Men aftalen kunne have været mere ambitiøs, understreger Venstre-formanden.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/loekke-det-er-en-fin-lille-aftale

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen