Freitag, 5. April 2013

København sender millioner efter Nørrebro og studieboliger

Et flertal i Københavns Borgerrepræsentation har netop indgået den såkaldte overførselsaftale. 851 mio., som ikke blev brugt i sidste års budget, går nu til at give byen et løft.

Foto: Jens Nørgaard Larsen, Morten Germund






via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/koebenhavn-sender-millioner-efter-noerrebro-og-studieboliger

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen