Et flertal i Københavns Borgerrepræsentation har netop indgået den såkaldte overførselsaftale. 851 mio., som ikke blev brugt i sidste års budget, går nu til at give byen et løft.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/koebenhavn-sender-millioner-efter-noerrebro-og-studieboliger
Foto: Jens Nørgaard Larsen, Morten Germund
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/koebenhavn-sender-millioner-efter-noerrebro-og-studieboliger
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen