Freitag, 5. April 2013

Mand skal i fængsel for skud på åben gade

En 41-årig mand fra misbrugsmiljøet er fredag blevet fængslet for blandt andet at have affyret et skud på åben gade i Odense.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/mand-skal-i-faengsel-for-skud-paa-aaben-gade

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen