Nogen vil kalde det et krisemøde. Socialdemokraternes politiske ordfører kalder det »tid til debat«. Tirsdag mødes S-gruppen ekstraordinært.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/thorning-indkalder-til-ekstraordinaert-gruppemoede
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/thorning-indkalder-til-ekstraordinaert-gruppemoede
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen