Når regionerne opsiger den nuværende aftale med landets praktiserende læger, er det for at få mere sundhed for pengene, lyder det fra næstformanden i Danske Regioner, Carl Holst.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/holst-vil-have-laegerne-effektiviseret
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/holst-vil-have-laegerne-effektiviseret
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen