Freitag, 3. Mai 2013

Holst vil have lægerne effektiviseret

Når regionerne opsiger den nuværende aftale med landets praktiserende læger, er det for at få mere sundhed for pengene, lyder det fra næstformanden i Danske Regioner, Carl Holst.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/holst-vil-have-laegerne-effektiviseret

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen