Freitag, 3. Mai 2013

Regeringen griber ind i lægekonflikt kl. 12

Sundhedsminister Astrid Krag (SF) fremsætter et forslag til et lovindgreb i konflikten mellem læger og Danske Regioner kl. 12.00.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/regeringen-griber-ind-i-laegekonflikt-kl.-12

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen