Regeringen mangler opbakning fra danskerne til at sætte udviklingsbistanden op, viser ny måling. Faktisk ser næsten halvdelen af danskerne hellere, at den blev sænket.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kun-faa-danskere-vil-haeve-udviklingsbistanden
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kun-faa-danskere-vil-haeve-udviklingsbistanden
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen