Mittwoch, 1. Mai 2013

Kun få danskere vil hæve udviklingsbistanden

Regeringen mangler opbakning fra danskerne til at sætte udviklingsbistanden op, viser ny måling. Faktisk ser næsten halvdelen af danskerne hellere, at den blev sænket.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kun-faa-danskere-vil-haeve-udviklingsbistanden

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen